اختراع نانو آسفالت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اختراع نانو آسفالت
نوشته شده در
بازدید : 499
نویسنده : سیروس زرگوش

روسیه، کره جنوبی، چین، تایوان، لهستان، ایتالیا، آلمان و ایران برگزار شده بود تیم جمهوری اسلامی ایران 35 اختراع خود را در زمینه‌های نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، مکانیک، کشاورزی، خودرو، ایمنی و سلامت، بتن و مواد، مهندسی پزشکی و محیط زیست در دو گروه سنی بزرگسال و زیر 20 سال ارایه داد و با کسب 11 مدال طلا، 7 مدال نقره، و 6 مدال برنز جزو تیم های برتر این دوره از مسابقات شد.

این مخترع 28 ساله افزود: در این مسابقه وی با ارائه طرح نانو آسفالت خودترمیم گر ضدترک، از طرف ITEX به عنوان برترین مخترع سال 2012، انتخاب و معرفی شد. رحمتی شادباد افزود: نانو آسفالت خود ترمیم گر ضد ترک همانطور که از اسمش پیداست ضد ترک است و بر اثر ایجاد ترک در سطح جاده یا خیابان، قبل از اینکه ترک پیش روی کند و بزرگ شود، آسفالت به طور خودکار شروع به ترمیم قسمت ترک خورده کرده و سطح صاف ایجاد می کند.

دانشجوی مقطع دکترای سازه های هیدرولیکی دانشگاه تبریز افزود : از دیگر ویژگی مهم آسفالت خود ترمیم گر ضد ترک می توان به ضدیخ بودن آسفالت تولید شده اشاره کرد که باعث کاربرد وسیع آن در مناطق سردسیر و یخبندان می شود. رحمتی شادباد افزود: این طرح از نظر هزینه نسبت به نمونه های متداول کاملاً توجیه پذیر است و باعث کاهش 30 درصدی هزینه ها می شود. عمر مفید آن حدود 5/2 الی 3 برابر آسفالت معمولی است.



:: برچسب‌ها: اختراع نانو آسفالت , آسفالت , نانو , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: