پي جويي ذخاير اسکارن و کانيهاي سنگين ناحيه جنوب سنقر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 563
نویسنده : سیروس زرگوش

مي رسد که مهمترين عنصر شناخته شده در ناحيه طرح باشد و به نظر رسيده که احتمال وجود کاني سازي آن بسيار زياد باشد. از نظر همبستگي هم تنها ميان عناصر تنگستن با زيرکونيوم و تنگستن با موليبدن همبستگي خطي وجود دارد.طبق مطالعات اکتشافي مشخص شد که منطقه مورد مطالعه داراي پتانسيلهاي معدني زير است:
   1) گارنت در زونهاي اسکارني حاشيه توده سينيتي
   2) خاک صنعتي در افقهاي شيلهاي واحد آواري K2SL
   3) تنگستن در رگه هاي کوارتز – تورمالين دار قطع کننده توده سينيتي و زونهاي اسکارني گارنت دارذخاير گارنت با 36 ميليون تن ذخيره احتمالي جهت تهيه مواد اوليه ساينده قابل بررسي هستند.بخشهاي شيلي غني از آلومين واحد آواري K2SL در جنوب روستاي تينمو بعنوان ماده اوليه خاکهاي صنعتي درجه متوسط قابل بررسي هستند، کاني سازي تنگستن هم به صورت شئليت از نوع هيدروترمال رگه اي در داخل رگه هاي سيليسي قطع کننده توده سينيتي و نيز بصورت اسکارني به ميزان بسيار زياد ديده شده که تمرکز آن در زون اسکارني خاوري بسيار بالا و در حد اقتصادي است. نوع رگه اي هم داراي ميزان قابل توجهي از طلا و نقره با دور نماي روشن اقتصادي است.



:: برچسب‌ها: ذخاير اسکارن , پي جويي , کانيهاي سنگين , سنقر , کرمانشاه , موليبدن , تنگستن ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: